Saturday, October 15, 2016

Handel Met Kiss

Oor Handel KISS My naam is Piet. Die doel van hierdie blog is om my siening mark en handel idees gebaseer op 'n baie eenvoudige strategie algemeen bekend as KISS deel (Keep It Simple Stupid). My fokus is Britse aandele as Ek leef in die Verenigde Koninkryk en dus kan ek belang en verband met die mark maklik handhaaf. Maar ek sal verwys na die VSA en ander oorsese markte maak hoofsaaklik vir hul potensiële invloed op die Britse aandele. Vertel my meer oor die soen Strategie Ive lees baie boeke en hulle is groot verwysing gereedskap. Die goeie boeke inspireer! Jy lees en dink 8220; ek kan dit doen 8221 ;.! Die boeke is geneig om dieselfde idees vir 'n suksesvolle handel discpline, kapitaal beheer, handel plan herhaal en om die grootte, nie volume, van 'n suksesvolle ambagte is groter as jou onsuksesvol ambagte te verseker. As jy dalk dink, lees soveel boeke kan ook lei tot verwarring. As jy dit nie terugstaan ​​en definieer jou eie handel strategie en jou eie handel plan, sal jy gevries soos 'n geliefde in die hoofligte en die einde sal naby wees! Dit is die basiese beginsels van my KISS Trading Strategie: Dissipline verloor en verloor jou kapitaal Kennis te hou om markte wat jy goed ken en doen jou eie navorsing Portefeuljebestuur ry jou wenners en sny jou verloorders Capital beheer as jy al wat jy hoef te spekuleer oor 1 ding, dan is dit duur net 1 ding om al wat jy hoef te verloor Keep It Simple handhaaf en uit te voer 'n strategie wat jy kan verduidelik en wat jy kan herhaal Dissipline so belangrik Ive het gesê dit twee keer Hoekom die blog? Een van die fundamentele konsepte van enige handelaar en belegger dissipline. 'N groot hulpmiddel om dissipline in jou handel plan in stand te hou 'n joernaal of in die hedendaagse vorm, 'n blog. Hierdie blog sal help monitor my belegging gedagtes en idees. Die blog sal ook help bydra tot die aanlyn gemeenskap van handelaars om kennis, standpunte en idees uit te ruil. Ek hoop so veel dat die aanlyn-gemeenskap my mentor sal wees as hierdie blog 'n mentor vir ander sal wees. Handel boeke wat Ive lees en ek beveel 8230; Herinneringe van 'n voorraad Operateur deur Roger Lowenstein en Edwin Lefèvre Vir 'n volledige lys van literatuur, besoek gerus die handel met soen Amazon Store. Natuurlik, ek doen kry 'n kommissie vir gekoop deur die Amazon winkel produkte, maar sy hierdie kommissies wat my in staat stel om hierdie webwerf die gang te hou.


No comments:

Post a Comment