Sunday, October 9, 2016

Tradeking Vs Scottrade - Online Stock Trading Vergelyking

TradeKing vs Scottrade Online Stock Trading Vergelyking Baie mense vra vir meer van hierdie aanlyn-beurs vergelykings so hier is een van TradeKing en Scottrade. Persoonlik, ek voel al hierdie aandelemakelaars is besig om meer en meer gelyk sodat sy steeds moeiliker om mee te ding, sonder betaling. Hier is 'n paar van die verskil wat ek gevind met die twee makelaars. Trading Kommissies Vergelyking opsies Trades TradeKing vs Scottrade $ 14,95 vs $ 17 Marge Fooie Bylae onderskeidelik Scottrade en TradeKing marge belangstelling $ 0 $ 9999 7,75% vs 6,50% $ 10,000 $ 24,999 6,50% vs 7,50% $ 25,000 $ 49,999 6,50% vs 7,25% $ 50,000 $ 99,999 5,50% vs 6.75% Die lys gaan aan, maar deur die bank. TradeKing is baie goedkoper om handel te dryf met. So gaan dit met TradeKing Net Beter in elke opsig? Op die oppervlak, is goedkoper en bied pretty much dieselfde produk as Scottrade. Maar laasgenoemde bied wat dit die Scottrader en die Scottrade Elite programme noem. Hierdie programme is bedoel vir hoë volume handelaars wat gebruik word om die eiendom handel platforms van die ou dae voor die web. Sover ek kan sê, die groot deel oor die gebruik van dié platforms is: dat jy die omgewing jy op kan red, sodat al die skerms is op dieselfde plek elke keer as jy inteken. inligting gestoot na jou toe. Met ander woorde, is die pryse, nuus outomaties opgedateer sedert julle hoef die verfris knoppie druk op die leser. Vir diegene wat net handel met diegene platforms, dan met alle middele, maar vir die res van ons, die aanlyn-weergawes is goed genoeg nie. In dié opsig, wil ek saam met TradeKing. Update: 'n Leser gewaarsku my dat TradeKing bied aan u vergoed vir tot $ 150 in die beëindiging fooie vir enigiemand wat oor skakel na hulle. Werk # 2: Nog 'n leser is vinnig om daarop te wys dat Scottrade bied ook iets soortgelyks sowel, net dat sy tot $ 100. Amber 6 Junie 2009 by 01:46 Ek is 'n Scottrade kliënt en op die oomblik toets TradeKing vir my behoeftes. Ek het nog nooit gebruik die platforms so anders as om gewoond te raak van die nuwe koppelvlakke, die twee is baie soortgelyk. Gee dit 'n ander week en indien daar nog geen probleme, sal ek oorskakel en neem voordeel van die vergoeding.


No comments:

Post a Comment