Friday, October 14, 2016

Trading Dagboek - Android App Wat Handelaars Help Om 'N Handels Joernaal Te Hou

Trading Dagboek - Android App wat handelaars help om 'n handels joernaal te hou Trading Dagboek - Android App wat handelaars help om 'n handels joernaal te hou Trading Dagboek - Android App wat handelaars help om 'n handels joernaal te hou Hello almal, Soos ek handelaar Ek weet hoe belangrik dit is om 'n handels joernaal te hou, maar in my byna vyf jaar van handel ervaring Ek het nog nooit dit gehou (Ek het probeer om 'n paar keer, maar sonder sukses). Nou ek wens ek sou al my ambagte iewers geskryf om hulle te ontleed het. Selfs al is die skrywers van 'n suksesvolle handel boeke ons aan te moedig om 'n handels joernaal hou ons versuim om dit te hou. Hoekom? Hier is 'n paar redes: Ons dink dit is niks meer as ons tyd verloor Ons verkies om die tyd te gebruik om te soek na ander handel strategieë Ons hoef nie die sjabloon van die dagboek in die oomblik wat ons wil iets skryf 'N Tyd gelede het ek besluit om hierdie Android-aansoek te ontwikkel, want ek hoop dat hierdie manier sal ek in staat was om my dagboek te hou en ook ander wat dieselfde probleem het te help. Hier is die skakel waar ek die aansoek beskryf maar ek sal al die inligting post oor dit hier in hierdie draad, so jy hoef nie om oral te gaan. En hier is die skakel na die gratis beperkte weergawe van die Android mark Ek het die Excel templaat wat ek gebruik in hierdie aansoek aangeheg. As jy dit stoor as 'n CSV, sal jy in staat wees om jou ambagte te voer om die Trading Dagboek Android App. Voel vry om voor te stel hoe kan ek verbeter. In die volgende poste sal ek die aansoek beskryf.


No comments:

Post a Comment