Monday, October 10, 2016

Unlimited Pokemon Blog

Sondag 19 Julie, 2015 Die verkryging van kaarte Hallo ouens! Trang hier. Jammer ek het nie plaas die laaste paar maande, maar ek het baie besig. Vandag, ek wil praat oor hoe om kaarte vir die onbeperkte formaat te bekom. As jy reeds in die laaste paar poste gesien, die mees algemene dekke sluit baie van die ou en uit druk kaarte. Jy kan nie die meeste van hulle kry in booster pakke of blikkies. Wat ek die beste manier om kaarte te bekom gevind is te koop singles aanlyn. (As jy dit nie vang, wat die aankoop van 1 kaart op 'n slag). Ek wou net 'n paar van die webwerwe en metodes wat ek gebruik om te verduidelik om uit te vind hoe om die beste deal te kry. In die eerste plek, sou ek raai soek deur verskeie terreine. Ek kyk oor die algemeen deur Pokemonforever, Amazon, Professor Oak, eBay, Stop2Shop, Troll en Toad, Cool self dinge beleef Inc. Versamelaar se kas, Epic Gaming, Gaming Underground, onontginde games, kaart stormloop, Xtreme Spele, Meta-Gaming, Tome2, Kirwan se spel Store , Die spel Akademie, JJ Cardstore, Raven's Nest Spele, Amazing ontdekkings, MTG aanbiedings, en nog vele meer. Na die lees van, of meer waarskynlik huppel, die meeste van die lys, is jy waarskynlik wonder hoe ek dit regkry om dit te doen vir elke kaart. Glo dit of nie, ek eintlik kyk net 3 plekke: pokemonforever, shop. tcgplayer, en pokellector. Die 2 laasgenoemde webwerwe indeks verskeie ander terreine en maak dit maklik om die beste prys te vind. As jy kyk na hierdie 3 in 'n kwessie van 'n paar oomblikke, kan jy vinnig en doeltreffend te vind die meeste kaarte vir 25 of 50 sent met vervoer ingesluit. Op 'n paar plekke, Ek beveel aan jy al jou kaarte te koop in 'n keer sedert gestuur word getel per bestelling nie per kaart. Die gebruik van hierdie tegniek, kan jy baie maklik saam 'n mededingende dek vir sowat $ 30. Indien enige lesers enige wenke, post in die kommentaar. Dit sal wonderlik wees as iemand anders het 'n paar mooi plekke om goeie kaarte goedkoop vind, resensies op 'n paar plekke bo, of ander tegnieke vir die vind van Pokémon kaarte. Soos altyd, Dankie vir die lees! (Ek moet begin plaas elke paar dae weer)


No comments:

Post a Comment