Saturday, October 15, 2016

Tag Forex Blog

Kabel wag op PMI Ek is lief vir die CSI aanwyser dis geld in die bank Thanks a lot vir die oprigting - hoog op prys gestel. Ek het al met behulp van die drie aanwysers aan my handel styl van die aangaan op retracements in die tendens rigting van my grafiek aan te vul en ek moet sê dat jou Quantum tendense lyk gepas te wees in pragtig om my bestaande grafiek! Ek weet nie hoekom ek nie gaan vir die hele pakket van aanwysers van die begin af, het ek een, dan die ander en het vir hulle wil, en dan die ander en die logika van die handel met Anna en David het 'n snaar en dit het was 'n goeie ervaring. Afwerking, sou ek net graag sê ek is baie beïndruk met jou kliënte ondersteuning; die manier waarop jy uit te voer in jou rol as ondersteuning is indrukwekkend; en glo my ek is moeilik om veral beïndruk wanneer hulle met mense uit die handel bedryf. Ontmoet Ons vennote Futures, aandele, en spot valuta handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark, aandele, kommoditeite en Forex markte. Moenie handel met geld wat jy nie kan bekostig om te verloor. Hierdie webwerf is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures, voorrade, kommoditeite of forex. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Vorige prestasie van aanwysers of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate.


No comments:

Post a Comment