Tuesday, October 4, 2016

Opleidingsbehoeftes Assesseringsriglyne

Opleidingsbehoeftes Assesseringsriglyne Wat hierdie is Riglyne vir die opstel en uitvoering van 'n aanslag opleidingsbehoeftes. Hierdie riglyne kan gebruik word vir baie verskillende tipes van opleiding. Byvoorbeeld, vir die ontwerp van opleiding vir jou spanne en / of nuwe projekbestuurders op projekbestuur vaardighede, spesifieke tegniese of ander vakke verband hou met die "vleis" van jou projekte, of "sagte vaardighede" soos kommunikasie. Hoekom is dit nuttig Dit is al te dikwels om opleidingsessies wat in wese doseer kursusse, gesentreer rondom die verspreiding van soveel as moontlik inligting oor 'n onderwerp te ontwerp. Tog is die doel van opleiding is om te verseker dat die leerlinge kom weg met waardevolle inligting wat hulle nodig het om hul werk te doen - ". Info dumps" nie net om te wys hoeveel die afrigter weet deur die verrigting Met ander woorde, die doel is om hulle te voorsien nie net vaardighede of inligting wat hulle nie reeds, maar vaardighede of inligting wat hulle nie reeds en nodig het om hul vereiste funksie te verrig. Rig inligting in hierdie mode vereis 'n assessering opleidingsbehoeftes. N behoeftebepaling sal help om te bepaal watter leerlinge reeds weet, wat hulle is gemaklik met, moontlik gebiede van weerstand of struikelblokke tot leer, en die opleiding gebiede mees kritieke belang om hul werk funksie. Sommige van die dinge wat jy nie ontbloot nie met 'n aanslag sal duidelik wees, maar ander kan dinge wat jy nooit van totdat jy die assesseringsresultate hersien sou kon dink nie. Hoe om dit te gebruik Bepaal die grootte van opleiding gehoor: Die grootte van die gewenste opleidingsprogram sal bepaal die aard van jou assessering, so begin deur die bepaling van die grootte van jou potensiaal opleiding swembad. Vir 'n paar lede in 'n enkele departement, kan baie informele assesseringsmetodes soos onderhoude, waarneming, en hersiening van werk monsters goed werk. Vir 'n groep van 10-20, of vir 'n kruis-funksionele groep, moet jy dalk 'n bietjie meer gestruktureerde metodes, soos vraelyste gebruik. Groter groepe word dikwels geassesseer deur middel van steekproefneming - die gebruik van 'n paar verteenwoordigende individue in plaas van almal. Kies die regte Assesseringsmetodes: Hersien die riglyne, en kies die mees toepaslike assesseringsmetodes vir jou leerling swembad. Sien die teks op Tipes Assesserings begin op bladsy 4, en die meegaande tabel assesseringsmetodes begin op bladsy 5. Voer die behoeftebepaling. Volg die stappe soos uiteengesit op bladsy 3 van hierdie dokument om 'n behoeftebepaling te voer vir jou opleidingsprojek. Dokumenteer die resultate: Hou in gedagte dat 'n assesseringsverslag nie noodwendig 'n 30-bladsy dokument mag (al vir groter projekte, kan dit wees!). 'N eenvoudige en akkurate oorsig met 'n een of twee bladsy verslag kan steeds 'n waardevolle beoordeling van die vraag of opleiding is nodig vir 'n klein of mediumgrootte groep, en indien wel, wat dit opleiding moet insluit.


No comments:

Post a Comment